Szukaj
Close this search box.

EN

Rekrutacja od A do Z

Rejestracja na studia

Rejestracja kandydatów na studia na Uniwersytecie Radomskim im. Kazimierza Pułaskiego przeprowadzana jest za pomocą Systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów (SIRK). 

Załóż konto:

  1. Zapoznaj się z regulaminem rejestracji i zaakceptuj jego warunki, aby wziąć udział w rekrutacji.
  2. Uzupełnij imię i nazwisko.
  3. Podaj adres e-mail, na który zostanie założone konto.

Uwaga! Sprawdź poprawność wpisanego adresu e-mail, ponieważ będzie służył jako login do konta rekrutacyjnego. Na podany adres będą wysyłane wiadomości związane z rekrutacją, a w przyszłości również informacje związane z tokiem studiów.

  1. Ustaw hasło i je zapamiętaj. Musi zawierać minimum 8 znaków – w tym mała litera, wielka litera, cyfra i znak specjalny. W przypadku gdy zapomnisz hasła, możesz je odzyskać używając formularza Zapomniałem hasła.
  2. Podaj pytanie kontrolne, które będzie służyć do odzyskania hasła w przypadku jego zapomnienia.
  3. Sprawdź poprawność uzupełnionych danych i kliknij Zatwierdź dane.
  4. Aktywuj konto – na podany adres e-mail został wysłany link aktywacyjny, należy w niego kliknąć, aby aktywować konto.

Rozpocznij proces rekrutacji:

  1. Zaloguj się na swoje konto za pomocą adresu e-mail podanego przy rejestracji oraz ustawionego hasła.
  2. Uzupełnij formularz z danymi osobowymi, pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe i musisz je uzupełnić, aby przejść do kolejnego etapu.
  3. Uzupełnij adres zameldowania.
  4. Uzupełnij adres do korespondencji (jeżeli jest taki sam jak adres zameldowania, skopiuj go klikając łącze)
  5. Dodaj zeskanowane zdjęcie (zdjęcie musi być zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych) w rozmiarze 236 x 295 px.

Uwaga! Możesz pominąć ten krok i dodać zdjęcie po zakończeniu rejestracji.

  1. Sprawdź poprawność uzupełnionych danych i kliknij Zatwierdź dane

Uwaga! Jeżeli przerwiesz proces uzupełnienia danych wcześniej nie zostaną one zapisane.

Wybierz kierunek studiów:

  1. Z menu bocznego wybierz zakładkę Kierunki studiów.
  2. Kliknij Dodaj nowy i wybierz z oferty wymarzony kierunek studiów.
  3. Przejdź do Rozpocznij rejestrację i podaj dane dotyczące ukończonej szkoły średniej (w przypadku studiów II stopnia, informacje dotyczące uczelni i ukończonego kierunku studiów).
  4. Wybierz preferowany język obcy i Zatwierdź dane.

Uwaga! Możesz zarejestrować się na maksymalnie trzy kierunki studiów.

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej:

  1. Przejdź do zakładki Kierunki studiów.
  2. Pod wybranym kierunkiem odszukaj ikonkę Dokonaj opłaty.
  3. Na wygenerowany, indywidualny numer konta dokonaj wpłaty rekrutacyjnej. Możesz to zrobić przez Przelewy24, przelewem tradycyjnym lub na poczcie.

Uwaga! Do każdego kierunku studiów przypisany jest inny numer konta.

Złóż wymagane dokumenty w Centralnym Punkcie Informacji (ul. Malczewskiego 29, pok. 4) w terminach określonych w harmonogramie rekrutacji.

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Nie
Wróć